top of page
Klachten

Klacht of verzoek tot overleg

Geachte patiënt,

Het kan voorkomen dat de door ons geleverde zorg niet geheel aansluit bij uw verwachtingen. Wij betreuren het dat u dit zo heeft ervaren en hechten er veel waarde aan om dit samen met u te bespreken en zo goed mogelijk op te lossen. U kunt ons via onderstaand contactformulier, telefonisch of per e-mail benaderen om een afspraak voor een gesprek in te plannen.

Indien u een formele klacht wenst in te dienen, kunt u hiervoor gebruikmaken van het klachtenformulier. Op basis van uw melding zal één van onze artsen binnen één week contact met u opnemen.

Daarnaast bestaat de mogelijkheid om zich te wenden tot onze onafhankelijke klachtenfunctionaris bij stichting DOKH (dokh.nl). Indien u in het formulier aangeeft dat u patiënt bent bij onze kliniek, zal er spoedig contact met u worden opgenomen betreffende uw klacht. Om uw klacht zorgvuldig te kunnen behandelen, verzoeken wij u het formulier zo volledig en duidelijk mogelijk in te vullen. Uw melding draagt tevens bij aan de continue verbetering van onze zorgverlening, waarvoor wij u bij voorbaat danken.

Mocht het onverhoopt niet mogelijk blijken een oplossing te vinden samen met één van onze artsen of met de klachtenfunctionaris, dan kan uw klacht worden voorgelegd aan een zelfde onafhankelijk orgaan. Wij zijn hiervoor aangesloten bij de Geschillencommissie van Zelfstandige Klinieken Nederland.

Hoogachtend,
Het Delta P&H-team

Contactformulier omtrent een klacht

bottom of page